Audi a4 1.8tq Ahto-ongelma

Aloittaja Arttukii, 08.07.20 - klo:00:07

« edellinen - seuraava »

Arttukii

Elikkäs.. 1.8t avj vakiona ahtoi 0.6bar, eilen laitettu ohjelma jolla pyynti 0.95bar mutta paineet ei tuon vakion 0.6 yli nouse kuitenkaan. Tenkua tullut lisää kuitenkin kasvaneen polttoainemäärän myötä. Bypass käytetty auki, ei alipaineella auennut mutta ei ainakaan puhaltamalla vuotanut. Uusi TT.n bypass kuitenkin tulossa. Hukkaportin kellolle syötin paineilmaa ja aukesi normaalisti. Ajettu letku irti hukkaportin kellolta, silti 0.6bar vaikka pitäisi ahtaa vaikka ittensä rikki? Ahtoletkut silmin nähden ehjät, painetestiä ei kuitenkaan viellä ole tehty kun ei suhise ajossa. Onko enään muuta mahdollisuutta kun ettei ahtimessa vaan riitä tuotto enään noilla kilometreillä enempään?  ???

Arttukii

Hukkaportin tangon tiukkaus ja katalysaattorin puhistelu paineilmalla auttoi jos joku nyt saman ongelman kanssa sattuu painimaan

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy