Polo 17"x7.0"-7.5" et 35

Aloittaja Jason, 04.04.19 - klo:18:55

« edellinen - seuraava »

Jason

Olisin kysynyt onko kenellä kyseistä koko vanteet, tietäisi kuinka ulos tulee. Tarkoitus laittaa 215/40 kumi tai jos 7.5 niin 225
Katselin että montani 17"x7.0" oli yli et40 niin jää ilmeisesti aika sisään mutta tietysti ei heitä kiviä yms. Voisi rengas/vanne olla reunalta suora ei venytetty tai liian leveä kumi. 😊

Dieselgolf

Eilen ruuvasimme puolison Poloiseen alle 17” vanteet, 7” leveät, et35:set.
Rekisteriotteessa mainituin tuliterin 215/40/17 suvigummein.
Mahtuu ja toimii ja istuu mielestäni ihan hyvin, eikä törrötä ulos, eikä ole liikaa sisälläkään.
Oikeastaan aika hyvin meni sinne. Varsinkin kun vertaa talven alla olleisiin 15” kitkarenkaisiin.

Jason

Hieno juttu, itse katsonut myös 17x7 tai 17x7.5?

Villasukka

#3
7.5x17" et40
205/50r17 istuu ainakin kivasti 👍

Viesti tulikin väärään korimalliin 😅

Jason

Tosi siististi istuu, onko kyse mistä mallista itsellä polo  R6 2011. 😊

Jason

Hei

Tilasin original 17"x7.0" montani vanteet, olisin kysynyt millä rengas koolla nämä kuuluu olla. Et oli muistaakseni 46 että sisään jää reilusti. 😆

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy