Polo 2015 sisäilman puhallus seilaa

Aloittaja Yude, 12.04.19 - klo:10:47

« edellinen - seuraava »

Yude

Missä mahtaisi olla syy kun vuosimallin 2015 Polossa sisäilman puhallus seilaa? Autossa on automaatti-ilmastointi. Vaikuttaisi siltä, että ilmavirran ohjaus elää ihan omaa elämäänsä.

hojaleht

Noin vanhassa vähän veikkaisin että läppämoottori kuollut / kuolemaisillaan ja välillä tulee lämmintä, välillä kylmää tai sitten tuo sisäkierto pelaa mitensattuu. Saattaa alkuun puhaltaa oikein mutta heti kun lämpeää tms. niin toimii miten sattuu. Hankala demota korjaamolla missä vika :-)

Helpoimmalla pääsee kun lukaisee vikakoodit niin tietää mikä on rikki...  itsellä kokemusta skoda rapidista ja sehän on käytännössä sama kuin polo jos oikein muistan ilmastoinnin osalta.
A4 2.0TDI, Leon 1.5TGI, KTM250GS

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy