Polo V -09 Ilmastoinnin kompressori

Aloittaja Aakoo47, 03.07.19 - klo:10:12

« edellinen - seuraava »

Aakoo47

Moi,

Kiikarissa olisi otsikon mukainen auto, jonkinlainen ilmastointihuolto autoon on tehty 3v sitten missä vaihdettu tiivisteitä yms. mutta nyt ei puhalla enään kylmää.. myyjä sanoo että on kylmäaineet vain loppu/vähissä.

Voiko kompressorin toiminnan tarkistaa ennen kuin iskee tonnit myyjälle käteen ja huomaa vasta itse "täyttöhuollossa" että kompura on paskana? Ideoita miten ei tule huijatuksi tässä?.. Kiitos

M_M

Helppoa, myyjä käyttäköön täyttöhuollossa ja sen jälkeen kaupantekoon kun kylmää tulee.

Jos ei suostu, niin jotain toista autoa sitten etsimään. Yleisestikin, jos vika on OIKEASTI niin pieni että sen korjaa jopa alle satasella, niin miksi myyjä ei sitä korjaa ennen auton myymistä?? ...yleensä siksi että vika on todellisuudessa paljon isompi ja myyjä sen hyvinkin tietää...

Aakoo47

Aivan, yksinkertaista.. Viestiä laitettu myyjälle, katsotaan suostuuko  8)

Aakoo47

Ei suostunut viemään täyttöhuoltoon, vaikka tarjouduin siitä satasen lisäämään kauppahintaan, tästä voi varmaan päätellä jotain :) Tarkkoina autokaupoilla!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy