Polo vm2015 Pissapoika ei toimi - mikä sulake?

Aloittaja Candywhite, 28.12.18 - klo:09:33

« edellinen - seuraava »

Candywhite

Kyseessä Polo vm2015 ja pissapoika ei toimi (ei mitään elon merkkiä). Voi hyvinkin olla sulake, mutta käsikirja ei kerro mikä sulake liittyy pissapoikaan ja VW huolto ei osaa/halua kertoa, mutta ohjaa pikahuoltoon.

Osaisiko joku kertoa mikä sulake 'vastaa' pissapojasta?
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Dieselgolf

Tässä kun on vapaapäivä ja aamukaffea kaikessa rauhassa hörpin, on aikaa surffatakin ...
olisko tästä apua :

https://youtu.be/9u3-L_58pig

tai tästä :

https://uk-polos.net/viewtopic.php?t=69372

Eli tuon mukaan sulake 17, 7.5A.
Huom ! Nuo ohjeet siis Britti Poloon, eli ei välttämättä päde Suomi Poloon !

Candywhite

Sulake F23 7.5 A, vaihdettu ja pissapoika toimii taas.
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy