Webasto T91 ei pelaa, lähettimen ohjelmointi?

Aloittaja Rumblerock, 20.11.18 - klo:14:23

« edellinen - seuraava »

Rumblerock

Hei,

tänään kun sitä Webastoa olisi tarvinnut, niin eipä lähtenyt käyntiin, tosin en tiedä vielä johtuuko kaukosäätimestä vai lähettimestä.
Vaihdon kauko-ohjaimeen pariston, mutta ainakaan pelkästään sillä vika ei korjautunut. Mietin nyt, että pitäisikö tehdä tuo lähettimen ohjelmointi, mutta ohjeet on vähän epäselvät.
Tarkistin, että mulla nimenomaan tuo Thermo Top Evo-malli, mutta ohje neuvoo tekemään kuten edeltävässä ohjeessa, mutta neuvoo olemaan poistamatta sulakkeita, WHAT?




Kyseessä Skoda Octavia tdi 2011, en tiedä onko kyseiset sulakkeet ohjaamossa vai pellin alla...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy