Passat 1.8T -01 ei puhalla lämmintä??

Aloittaja kilju80, 04.07.18 - klo:06:56

« edellinen - seuraava »

kilju80

Moi! Mistä lähtis vikaa etsimään? Eli Passatti lopetti lämpimän puhaltamisen sisätilaan. Kennolle meno ja tulo letkut kuumat eikä Climatronic anna vikakoodia. Viime talvena toimi joten kuten kierrokset kun 3000rpm niin sillon vähän tuli lämpöä. Nyt sama kuin ajaisi aina ilmastointi täysillä vaikka lämmöt maksimissa.

o.b.

Tarkista, että lämmönsäätöläppä liikkuu kun muutat lämpötilaa HI-LO välillä. Kokeile kennon huuhtelemista molempiin suuntiin.

Onko jäähdytysneste kirkasta vai hieman sameaa? Onko auto joskus keittänyt tai muuten vaan lämmöt nousseet paljon päälle 100 asteen? Pieni vuoto kannen tiivisteessä tekee myös tuollaista oiretta. Mulla on tytön autossa kannen tiivisteen vaihto edessä. Viime talvena termari jumitti kerran ja lämmöt 130 asteeseen, sen jälkeen ei sitten enää alle 2000 kierroksen lämmintä tullutkaan >:( Tuo auto myös 1,8T vuosimallia -04.

kilju80

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 04.07.18 - klo:10:01
Tarkista, että lämmönsäätöläppä liikkuu kun muutat lämpötilaa HI-LO välillä. Kokeile kennon huuhtelemista molempiin suuntiin.

Onko jäähdytysneste kirkasta vai hieman sameaa? Onko auto joskus keittänyt tai muuten vaan lämmöt nousseet paljon päälle 100 asteen? Pieni vuoto kannen tiivisteessä tekee myös tuollaista oiretta. Mulla on tytön autossa kannen tiivisteen vaihto edessä. Viime talvena termari jumitti kerran ja lämmöt 130 asteeseen, sen jälkeen ei sitten enää alle 2000 kierroksen lämmintä tullutkaan >:( Tuo auto myös 1,8T vuosimallia -04.
Onko se lämmönsäätöläppä apukuskinpuolella ?Kirkkaat on nesteet. Ei ole keittäny aina on ollu tasaseen 90c  moottorin lämpö. Luulis etes vähän hönkivän haaleeta kun kennon meno ja paluu letku kuuma?

Jultsu

Löytyy keskikonsolin takaa sieltä ahtaasta rakosesta mistä lattiamatto kulkee jalkatilojen välillä. Irroita hanskalokero ja  Sahaa matto pois niin mahtuu työkaluilla tekemään.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Enhancer

Lähes 100% varmasti kenno tukossa.

Vaikka molemmat putket ovatkin kuumia, on 95% kennon sisäisistä reiteistä tukossa ja vesi virtaa vain sen verran että läpi tulee ja paluuputki lämpenee.

Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy