Polo gti vm12 NATINA

Aloittaja JereR, 13.07.17 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

JereR

Ostin muutama pv sitten 12vm polo gtin kaikilla herkuilla ja mennyt nyt muutama pv sitä hinkatessa.

Tänään purettiin pelkääjän puolelta koko paska paksista kun kuuluu epämielyttävän kova natina/nitinä, mieleen tulee muovi vasten muovia tai peltiä.

Kaksi tuntia ystäväni ajoi autoa minun yrittäen samalla sulloutua takakonttin jotta löytäisi natinan. Ã,,äni kuuluu tasaisella, pomppuisella ja epätasaisella tiellä...suurta muutosta tiessä ei vaadi, MUTTA ei nitise kun autoa heiluttaa, nytkyttää käsijarrulla tai pompottaa hyppien katolla leka kädessä tuulilasia paiskoen...

Hermot alkaa tosiaan loppumaan mutta mistään ei löydy mitään, täytyykö alkaa purkaa ulkopuolelta renkaat yms jotta pääsee natinaan käsiksi? Ã,,äni selvästi tuntuu tulen rengaskotelon kohdilta.

KIIIIIITOS jo etukäteen jos tiedät!

tex-

aloittaisin takaluukun tutkimisella, jos se on syystä tai toisesta löysällä, tiivisteet natisevat kun auto heiluu.
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy