2016 poloiseen peruutuskameran jälkiasennus? Onko kukaan suorittanut?

Aloittaja Juba93, 13.11.16 - klo:23:28

« edellinen - seuraava »

Juba93

Tämmöstä kävi mielessä tälläkertaa. Lieköhän mahdoton tehtävä?

Jultsu

Jos autosta löytyy jälkiasennusmankka niin temppu ei ole kovinkaan kummoinen, orkkissoittimesta (mikähän malli se edes olisi?) en tiedä sanoa.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Daatta

Vakiomankka lienee Radio Composition Colour. Kosketusvärinäyttö 5". Asennus onnistunee pitkälti samalla tavalla kuin Leoniinkin, http://www.vagarena.fi/index.php?topic=28170.0

Carsystems myy jälkiasennussarjaa Poloon:

http://www.carsystems.pl/vw-rear-view-camera-kit-retrofit-new-polo-6c,id1672.html

Siellä on mainittu vaatimuksena Navigation standard, kannattaa varmistaa toimiiko perusmankalla. Leonissa ei vaadi navigaattoria, 5" näyttö riittää.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Juba93

Haastavalta vaikuttaa.... Ei vissiinkää mikää ihan plug and play systeemi -,- australiassa on ainaki joku paja joka pystyy ton tekee mut ei ainakaa toistaiseks täällä  :o

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy