Yeti ja Columbus äänentoiston parannusta

Aloittaja Veza69, 07.07.16 - klo:20:22

« edellinen - seuraava »

Veza69

eli tuli hiukan laitettua lisävoimmaa Yeti(2012) Columbuksen(2015) perään.

tuo kaapeli nappaa kaiutinpiuhat vahvariin(5-kanava) kierrättää sitten takaisin soittimelle.
Ihan muheat äänet noilla saa, mitä nyt Yetin kontti on nyt täynnä tavaraa :)
Ei tarvinnut mitään koodailuja, eikä herjaillut mistään.

Vahvistimen asennuskaapeli Quadlock
http://www.audiohellman.fi/ah/quadlock-vahvistimen-asennuskaapeli

Hertz HCP5D 5-kanavainen vahvistin
http://www.autostudio.fi/hertz-hcp5d-5-kanavainen-vahvistin.html

Hertz EBXF25.5 koteloitu 10 subwoofer
http://www.autostudio.fi/autoon/subwooferit-1/koteloidut-passiiviset/hertz-ebxf25-5-koteloitu-10-subwoofer.html

-ruoska-

Miten tuo pelkän vahvistimen lisääminen on muuttanut alkuperäiskaiuttimien ääntä, oletko saanut millaista tuntumaa?
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy