Lossless-formaatit ja Discover Media (Passat b8)

Aloittaja vwgolf7, 15.07.16 - klo:13:36

« edellinen - seuraava »

vwgolf7

Olen yrittänyt löytää tietoa tästä, mutta vaikeaa tuntuu olevan. Eli, onko kellään tietoa/kokemusta toimiiko uuden Passatin Travel-paketin mukana tulevassa soittimessa (Discover Media?) muistikortille tallennetut lossless-formaatin (ALAC, FLAC) musiikkitiedostot? Syksyllä olisi tulossa uusi Passat Travel-paketilla ja Dynaudiolla ajoon, ja kiinnostaisi jo tässä vaiheessa tietää miten saan musiikkikirjastoni (joka on pääosin ALAC-muodossa) parhaiten soimaan autossa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy