Uusi navigaatiokartta (marraskuu 2015)

Aloittaja Tonttu66, 22.11.15 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

Tonttu66

Täältä saa ladattu uuden navigaatiokartan (marraskuu 2015). Päivitystiedosto on kevyt 21,7 GB

http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw5.nsf/HTML/050.040.070.080.010?OpenDocument

Laitoin juuri lataukseen. Sitten kun valmis, SD-kortin kautta autoon...
Volvo V90 T8 AWD Inscription -20
ex VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG -15

wtf

Eikö näitäki virhevastuu yms. Löpinöitä ole tälläkin palstalla jo ihan tarpeeksi?
Audi A6 Avant 3.0 Tdi Quattro tiptronic

Morpheus3

Lainaus käyttäjältä: wtf - 23.11.15 - klo:11:12
Eikö näitäki virhevastuu yms. Löpinöitä ole tälläkin palstalla jo ihan tarpeeksi?
Varmaan hieman väärä ketju? ;)
Ajossa: ID.7 Tourer GTX 4MOTION Grenadilla Black
Ex: Octavia IV Combi Style 2.0 TSI 190 4x4 DSG Black Magic -21, Skoda Octavia Combi L&K 1.8 TSI 4x4 DSG -16, Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 4x4 DSG -12, Audi A4 Avant Business 1.8T Multitronic -07, ja kasa Saksan Ladoja.

wtf

#3
Joo huomasin 😆
Laitettu oikeaan ketjuun.
Alkuperäiseen vastaten/kysyen eikö kartta pidä vapauttaa testerillä johon tarvii ostaa pin-koodi marmorilta?
Audi A6 Avant 3.0 Tdi Quattro tiptronic

BobSmith

Lainaus käyttäjältä: wtf - 23.11.15 - klo:13:24
tarvii ostaa pin-koodi marmorilta?
Skodan Amundsenissa ainakin on ilmaiset elinikäiset karttapäivitykset...

Tonttu66

Lainaus käyttäjältä: wtf - 23.11.15 - klo:13:24
Alkuperäiseen vastaten/kysyen eikö kartta pidä vapauttaa testerillä johon tarvii ostaa pin-koodi marmorilta?

En tiedä miten ollut aiemmissa volkkareissa, mutta Passat B8 osalta voi itsekin päivittää kartan netistä ladatulla tiedostolla ilman mitään PIN-koodeja. Päivitin keväällä jo ensimmäisen kerran.
Volvo V90 T8 AWD Inscription -20
ex VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG -15

Gasthaus

Päivitin syksyllä kartan ja nyt ei navissa olekaan kesänopeuksia!
80 mennään satasen alueella kartan mukaan.
Onko jollain samaa ongelmaa?
Miten saisi oikeat nopeudet näkymään?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Volvo V40 1,6d 2008* Volvo V70 2,0d 2009* Volvo V60 D3 Ocean Race 2012* VW Passat 2,0tdi stw B8 2015* VW Tiguan 1,4tsi R-line 2017* VW Golf 1,0 TSI 2018* Fiat Pössl 600L 2021* MB EQA 250 AMG 2021

Tonttu66

Lainaus käyttäjältä: Gasthaus - 24.05.16 - klo:22:08
Päivitin syksyllä kartan ja nyt ei navissa olekaan kesänopeuksia!
80 mennään satasen alueella kartan mukaan.
Onko jollain samaa ongelmaa?
Miten saisi oikeat nopeudet näkymään?

Mulla on uusin kartta ja kävin äsken Hämeenlinnassa. Navigaattori näytti ihan nätisti kesänopeusrajoitukset 120 km/h. Onko sulla tuulilasikamera, vai pelkästään navigaattorin karttadataan perustuva nopeusrajoitusnäyttö? Suomen karttadata ei varsinkaan liikennemerkkien osalta ole valitettavasti kovin tarkkaa. Luulisin kuitenkin, että uudemmassa kartassa pitäisi olla vähemmän virheitä kun vanhemmassa.
Volvo V90 T8 AWD Inscription -20
ex VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG -15

Gasthaus

Autossa on vain navin nopeusnäyttö. Ei ollut maahantuoja esittelyautojaan tilatessa älynnyt ottaa ilmaista kameraversiota.
Erikoista, kun edellsessä karttaversiossa ennen syksyn päivitystä kaikki toimi.
Navigaattori turha hankinta Volkkarilla, kun ei ole ajantasanopeusrajoituksia eikä valvontakameran muistutuksia.
Olen pettynyt, kuten myös carnetiin. Nolottaa hommata irtonavi ikkunalle, että homma toimii. Auto sentään maksoi yli 40 kâ,¬.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Volvo V40 1,6d 2008* Volvo V70 2,0d 2009* Volvo V60 D3 Ocean Race 2012* VW Passat 2,0tdi stw B8 2015* VW Tiguan 1,4tsi R-line 2017* VW Golf 1,0 TSI 2018* Fiat Pössl 600L 2021* MB EQA 250 AMG 2021

Tonttu66

Lainaus käyttäjältä: Gasthaus - 29.05.16 - klo:22:01
Autossa on vain navin nopeusnäyttö. Ei ollut maahantuoja esittelyautojaan tilatessa älynnyt ottaa ilmaista kameraversiota.
Erikoista, kun edellsessä karttaversiossa ennen syksyn päivitystä kaikki toimi.
Navigaattori turha hankinta Volkkarilla, kun ei ole ajantasanopeusrajoituksia eikä valvontakameran muistutuksia.
Olen pettynyt, kuten myös carnetiin. Nolottaa hommata irtonavi ikkunalle, että homma toimii. Auto sentään maksoi yli 40 kâ,¬.

Liikennemerkkien tunnistus tuulilasikameralla on ilmainen varuste vain, jos autossa on muun varusteen myötä tuulilasikamera. Käytännössä tarvitsee siis joka adaptiiviset kaukuvalot tai sitten kuljettajaa avustavat järjestelmät, jotta saa liikennemerkkien tunnistuksen. Jos pelkällä navikartan liikennemerkkitiedoilla näytetään nopeusrajoitus, niin ainakin kaikki tietyömaiden yms. poikkeavat rajoitukset jäävät näyttämättä. Ja suomalainen tapa erillisistä kesä- ja talvinopeuksista taitaa olla sellainen erikoisuus, ettei järjestelmää välttämättä ole edes ajateltu tällaista käyttöä varten.
Volvo V90 T8 AWD Inscription -20
ex VW Passat Variant Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy