Outo nykiminen

Aloittaja juhis, 18.05.16 - klo:20:58

« edellinen - seuraava »

juhis

Passat 1.6tdi dsg autossani, joka nyt on n. 7000km ajettu on ilmennyt nykimistä, joka ilmenee kylmillä ilmoilla hitusen lämmenneellä autolla. Eli kiihdyttäessä n. sekunnin taajuudella tapahtuvaa nykimistä 1100-3000 välillä ja vain silloin kun kone ei ole käyntilämmin. Onko kenelläkään moista ilmennyt? Huolto tässä vaiheessa päivitti ohjelman laatikkoon ja tarkkailen tilannetta korjautuko. Jos ei niin sitten huolto tutkii enemmän mistä moinen voisi johtua.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy