Skoda Yeti 1.2TSI Adventure

Aloittaja -ruoska-, 23.03.10 - klo:17:48

« edellinen - seuraava »

-ruoska-

Voisi olla, jos kamera sattuisi mukaan, kun auto olisi näillä keleillä puhdas  :D  :-[
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

ttdriver

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 19.07.10 - klo:21:57
Kivat kilvet  :D

Juu onhan ne kivat, taitavat vaan kuulua johonkin muuhun autoon... ;)
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 15 Pro, iPad 9 , Apple Watch Ultra ja MacMini


-ruoska-

Viikonloppuna purkillinen Plastidippia ja huollon yhteydessä hiukan teippaamista ja ruiskuttelua.
Maski sai uuden ilmeen, eli alempi kromikaari on nyt musta.



Anteeksi aivan törkeän likainen auto   :-[
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

headman78

Seuraavaksi sitten yläosa mustaksi? :) Itse tilasin superskodasta kromirinkulat noiden pyöreiden valojen ympärille, kromi rocks :)
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.

-ruoska-

Ei ihan äkkiä, pitää siinä nokassa jotain kontrastia kuitenkin olla... muuten menee mielestäni liian tukkoon tuo ilme. Mutta eihän sitä koskaan tiedä..
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

-ruoska-

Tällä päivämäärällä Yeti sai uuden omistajan. Onnea ja hauskoja kilometrejä!
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy