VW Passat 2011 xenon valojen korkeuden säätö.

Aloittaja Mikko82, 18.07.18 - klo:11:57

« edellinen - seuraava »

Mikko82

Onnistuuko säätö itse manuaalisesti vai tarvitsee teettää korjaamolla? Katsastuksella tuli huomautus että toinen valo osoittaa liian ylös.

Jultsu

Kyllä sieltä umpioista pitäisi löytyä sekä korkeus- että leveyssuuntien säätöruuvit, ja ainakin pikkaisen vanhemmissa wolkkareissa niihin on päässyt suoraan käsiksi purkamatta mitään pois tieltä. Ohjekirja siis käteen.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy