2 din navi

Aloittaja exeo69, 20.02.11 - klo:12:35

« edellinen - seuraava »

exeo69

onko kukaan palstalaisista tms. asentanut/ostanut exeoon dvd soitin navi härpäkkää??  mistä? hinta ?   netistä löytyy alibabaa yms. mutta onko kotimaista myyjää vai kohooko hinta heti pilviin?  useampi kysymys siis heti tulille.

Dirti

Ite kans miettiny et pitäskö asennella joku 2 din navi.... Mut yks kriteeri ois se että auton oma auxi toimis.... Clarionilla ois yks malli missä ois usbi takana, tämä himottas aika kovasti koska sillon sais vetästyä iLuurille johdon kätevästi konsolin takaa telineeseen suoraan.
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

exeo69

katos mediaexponent.com  , hommasin sieltä soittimen,navi tosin aika onneton mut eipä väliä. muuten soitin ihan ok. liitäntöjä on. laitoin peruutuskameran samalla,saa näytölle kuvan. kätevä näin pimeellä-

Dirti

Lainaus käyttäjältä: exeo69 - 07.11.11 - klo:18:15
katos mediaexponent.com  , hommasin sieltä soittimen,navi tosin aika onneton mut eipä väliä. muuten soitin ihan ok. liitäntöjä on. laitoin peruutuskameran samalla,saa näytölle kuvan. kätevä näin pimeellä-

Minkälaisen härpäkkeen ostit? Toimiiks auton oma aux? Entäs minkälainen tuo peruutuskamera on (rekkarin toisen valon tilalle asennetava tms.)? Paljos noiden laitteiden hinnat oli?
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

exeo69

empä muista hintaa enään,oiskooks ollu 500e paikat ja tuli navi softalla (muistikortilla),peruutuskameran hommasin muualta,streoista syöttö kyllä yms. valmiina kameralle,auxista ei tietoo myöskään (kun ei tarvis) ratin ohjaus ei toimi sekin tosin hoituisi varmaankin toisella can poxilla.

Toitsu

Itselle tulossa Exeo ST tällä viikolla. Jätin pois navin suolaisen 3300â,¬ hinnan vuoksi. Tämä varmaan istuisi suoraan ja kiakki toimisi kuten ennenkin mutta ei voi kehua laitetta kovin halvaksi: http://shop.mediaexponent.com/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/01042009-135970/Products/RNS/SubProducts/RNS-E-A4-B7

Ebay.de tarjoaa useita laitteita 300-500 hintaluokassa mutta kokemus kertoo että näiden kanssa tulee olla hyvin tarkka. Usein luvatut ominaisuudet kyllä löytyy mutta toimivuus on jotain aivan muuta. Lisäksi karttojen päivittäminen voi olla jopa mahdotonta.

Paras vaihtoehto olisi varmaan metsästää alkuperäinen purkulaite jostain kolarikamppeesta ulkomailta.
VW T5 2.5tdi -09
VW Golf mk4 1.6 -98
Vw Passat 1.8 -98
Seat Exeo ST 2.0
Volga Gaz-21 -65

Dirti

Itse jättäsin suoraan pois laskuista vagineiden navit, sen sijaan pioneer tms valmistajan 2din navi + autoon sopiva johtosarja. Hintakin on yleensä kohdallaan....
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

jihaa

Itseänikin kiinnostaisi päivitellä tuota vakiosoitinta toiseen. Kaiketi mittariston näyttöön ei saa esim. pioneerin tuotteilla näkyviin mitään eikä aux-toimi. Rattisäätimet saa toimimaan n.100e hintaisella can-adapterilla. Vaatinee lisäksi johtosarjan, asennussarjan sekä antennipiuhan. Antennipiuhassakin pitää kaiketi olla joku kaksinapainen juttu tms. Kaiketi suoraan menisi Zenec ZE-NC3141D soitin ja kaikki toimisi niin kuin orginaalinkin kanssa mutta tuokin on aika suolaisen hintainen.
Seat Leon PHEV Xcellence -22
Ex:Leon 1.4tsi HB, VW Touran, Leon 1.4tsi ST, T4 2.5TDI, Exeo 1.8tsi ST...

Miika91

Hei arvoisat foorumilaiset! Itselläni V.2011 Exeo farkussa on Pioneerin Navi soitin, istuu oikein hyvin ja erittäin kätevä peli. Peruutustutkat eteen ja taakse on sekä peruutuskamerakin, bluetooth on oiva ominaisuus. Jos haluatte nähdä kuvaa niin voin laittaa myöhemmin. Sekä ratista toimii äänet ja kappaleiden vaihdot yms...

T.Miika

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy