Mikä vakuutus? En minä, mutta ne muut jotka ei osaa? (Golf Mk7)

Aloittaja heller, 10.10.15 - klo:22:10

« edellinen - seuraava »

heller

Kohtahan se jo saapunee tehtaalta, joten ajattelimpa kysyä mielipiteitä vakuutuksista.

Kokemusta IFistä ja lähitapsasta. Molemmat toimineet ongelmitta. Mutta tässä kun on tulossa uusi auto. Niin haluisi vakuutuksen joka kattaisi esimerkiksi toisten möhlinnät. Eli jos kaupan parkkiksella joku runnoo omaa autoa ja karkaa kauas pois, eikä jätä muuta jälkeä kuin maalit kylkeen.

Mikähän vakuutus se sitten kannattaisi ottaa? Lähitapsa ei tarjoa turvaa muita vastaan, ellei se ole ilkivaltaa. Ifiltä löytyisi tälläinen omavastuulla 200â,¬.
Entäs sitten muut? Hintahan se tietysti ratkaisee paljon, mutta arvelin että en kuitenkaan haluisi ottaa sitä kalleinta vaihtoehtoa, kun hinauksenkin saa volkkarin piikkiin tarvittaessa.

Mitäs sitten raati ajattelee asiasta jos haluisi vakuutuksen joka kattaa muiden tumpeloinnit?
Model 3 Highland
ex. Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini
ex. Golf 1.2TSI DSG Hailaini
ex. Passat 1.8T 3B Hailaini (tuonti)

Eka Golf

Ota If vaikka kait viittaa "jos korvaa"?
Minulle korvas parkkipaikkakolhun mukisematta!  :)

heller

Lainaus käyttäjältä: Eka Golf - 10.10.15 - klo:22:15
Ota If vaikka kait viittaa "jos korvaa"?
Minulle korvas parkkipaikkakolhun mukisematta!  :)

No Ifillä se haluttu ominaisuus ainakin olisi, mutta täytyisi ottaa se kallein vakuutusvaihtoehto.
Model 3 Highland
ex. Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini
ex. Golf 1.2TSI DSG Hailaini
ex. Passat 1.8T 3B Hailaini (tuonti)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy