Ocu 3 kytkin täristää kylmänä

Aloittaja japa, 21.09.17 - klo:14:53

« edellinen - seuraava »

japa

Eli sellaista vikaa havaittavissa kun autolla lähtee esim. aamulla niin selvä tärinä tuntuu kytkimessä liikkeelle lähtiessä eikä meinaa oikeen tasaiseen ottaa vaan loikan kanssa liikkeelle. Vaiva häviää kun ajelee vähän aikaa. Auto siis manuaalilaatikolla ja 1,4 koneella. Onko muilla havaintoja?
Octavia 1,5 dsg style 2019
octavia 1,4 style 2016
Octavia rs 2,0 tsi 2015
Octavia 1,4 elegance 2013

jlsko16

Onko tärinä oikein reilua?
Mulla vastaava ja saman ikäinen auto pitänyt pientä nypytystä liikkeelle lähdettäessä uudesta asti kylmänä ja lämpimänä. Huollossa tutkittu monta kertaa ja kytkin vaihdettu eikä vaan korjaannu.
Itse olen sitä mieltä, että mulla tärinä ei tule kytkimestä vaan koneesta, joka käy ehkä liian laihalla tai jotain.
Octavia LB 1.4TSI Style 16 Dynamic pack

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy