Polttoaineen merkkivalo palaa! A4 farkku -96

Aloittaja kaku, 25.07.15 - klo:13:26

« edellinen - seuraava »

kaku

Tultiin mökillä käymään ja lähtiessä tankattiin tankki täyteen..ei varmaan liity tähän vikaan, mutta sateen jäljiltä tiet olivat todella huonossa kunnossa ja emäntä ajoi kun vatanen. Yht´äkkiä bensavalo alkoi palamaan. Ei ole vuotanut kuitenkaan mistään ulospäin. Perillä aloin tutkimaan asiaa ja takakontin puolelta löytyi tarkastusluukku missä oli vain polttoainepumpun lähdöt ja sähköliitin. Mistä löytyy anturi ja olisko se vahingoittunut siinä rytinässä? Tietäisin vain mistä päin asiaa vielä tutkisin ja onko kellään ollut vastaavia ongelmia? Kiitos etukäteen!
Leon Cupra -15
EX -octavia 4x4 2,0 fsi -05, Modeo ST220, BMW 135i, Alfa Mito QV

rob-s

Aiheesi kuuluu A4 B5 keskusteluun (ei A4 B6/B7)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy