Exeo -10 st DRL halot->lediksi

Aloittaja Nickkeli, 04.04.15 - klo:14:05

« edellinen - seuraava »

Nickkeli

Moi

Ongelma on se että canbus väylään sopivat ledit ei toimi (valo toimii,kone huutaa jatkuvasti). Sain vastukset myyjältä. Nyt pitäisi saada ne vastukset oikeaan johtoon (DRL) . Ei mitään tietoa johdosta koska tuossahan ne menee johdottomaan kantaan joka kierretään kiinni umpioon.apuwa?

SaPeKa

Pikainen kuukkelointi löysi tuollaisen vaihtoehdon:
SEAT Exeo 3R DRLs with LED running - hollantilainen foorumi
Eli vastuksen johdot lampun pidikkeiden läpi.
Exeo ST TDI Sport & A6 1.8Tq

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy