Tuning

Aloittaja Late, 09.04.11 - klo:17:53

« edellinen - seuraava »

Late

Tässä vähän tuning juttuja:

Regula Tuning






Ton-1

Käytännön tuning-versio, ja värit kohdallaan, maistuis aika monelle ?

http://www.nettiauto.com/audi/a3/4032503
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Late

Onko mitään hyötyä tästä?




http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/media_europeancar_r32cai.htm
http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/acc-airintake_a332.php

Taitaa olla vain teini viritys tuo.

Entä onko putkiston vaihdosta hyötyä ?

Esim. Milltek A3 3.2 V6 Q Cat Back




Harri

Nuo ensimmäisen kuvien lasikuituhelvetit ovat kyllä vihonviimeisiä auton jälleenmyyntiarvon tuhoajia. :D
OEM- jälkivarustelua tai sitten laadukasta korinosamerkkiä ennemmin: Caractere, ABT, Oettinger jne

3.2:sta tulee hienot soundit Milltekillä ja VF Engineering intaket ovat ainakin maailmalla melko suosittuja, joten niiden osalta peukalo nousee ehdottomasti pystyyn.

Väpä

Ainut hyöty taitaapi olla se että äänet paranee. Mutta sehän riittää, eikö ?  ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy