2.0 FSI Touranin vaihteisto öljyn vaihdosta

Aloittaja saltlake, 09.11.14 - klo:19:46

« edellinen - seuraava »

saltlake

 Tervehdys,kävin hakemassa marmorilta öljyt laatikkoon (6-vaih. man.) ja siinä sanoivat että tilavuus olisi vajaa kolme litraa. Auto montulle, samalla vaihdoin moottori öljyt ja samaan astiaan pudotin öljyt vaihteistosta. Ei tullut mitattua paljonko sieltä tuli. Sitten uusia öljyjä laatikkoon,menee vaan reilu litra  :-[ Mikä hän tässä nyt meni pieleen?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy