superb tärisee

Aloittaja pasanen, 30.10.14 - klo:18:43

« edellinen - seuraava »

pasanen

moi .onko ollu kellään tälläistä ongelmaa 80-90kmh välissä auto alkaa tärisemään muuten ei mitään vain tuolla nopeudella tämä tapahtuu???hämärää pitää varmaan viedä pajalle katottavaksi,onhan sillä ajettu jo 30tkm....voisiko olla dsg vika? 
renkaista tuskin johtuu..
niin ja auto 2.0 tdi 170 hp 6dsg

jni

^Veikkaan kuitenkin rengasta. Joko tasapainoitusongelma, vanne rikki tai itse rengas rikki. Jos tärinä tuntuu vain perseellä, eikä ohjauspyörässä, vika lienee taka-akselin pyörissä.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

pasanen

ok kiitti vinkistä täytyy kattoo loppuuko se ,kun vaihdan talvirenkaat alle.

villwill

Mulla ainakin aina auttanut vanteiden pesu, rapaa kertyy epätasaisesti vanteen sisälle ja epätasapainottaa. Ã,,kkiseltään en keksi mitään muuta mikä voisi ongelmaa aiheuttaa.
Miten kävi kun vaihdoit renkaat?  ;)
Ajossa: Octavia -05 2.0tDi DSG elegance.
Ex: Octavia -05, 1.6mpi elegance.
Ex: Opel Vectra B -01 2.0 ecotec.
Ex: 2x Opel Calibra -93 2.0ohc.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy