liikennemerkki tunnistin

Aloittaja RS/III/RallyGreen, 23.07.14 - klo:18:02

« edellinen - seuraava »

RS/III/RallyGreen

Tunnistaako Columbus 8 liikennemerkki tunnistin
tunnistaako ajotietokoneessa muuta kuin nopeusrajoituksia?
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green


RS/III/RallyGreen

OK, tilasin omaan uuteen autoon sen ja vähän muita lisävarusteita.
Nyt on maahantuoja Helkama ihan sekaisin. :o
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green

JiiJii71

Toi toimii karttapohjan kanssa yhteen. Eli jos kamera ei tavoita merkkejä arvotaan karttapohjasta lukema. Toimii ihan hyvänä apuna muttei missään nimessä voi luottaa 100%:sesti.
Octavia RS TDI DSG 4x4 LB
Audi A4 2.0T quattro B7

RS/III/RallyGreen

Joo ihan 100% ei voi luottaa mihinkään.
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green

darthjysky

Joku tais valittaa että nopeusrajoituksen päättävää merkkiä ei tunnista.
If you were to battle an old Sith Lord in a lightsabre duel, you would find that we're only children playing with toys.

JiiJii71

Lainaus käyttäjältä: darthjysky - 23.07.14 - klo:21:45
Joku tais valittaa että nopeusrajoituksen päättävää merkkiä ei tunnista.

Kyllä toi ihan hyvin poimii noita juurikin vaikka tietyömaan päätteeksi. No problem!
Octavia RS TDI DSG 4x4 LB
Audi A4 2.0T quattro B7

KaiVee

Toimii omasta mielestä ihan hyvin. Ei pahaa sanottavaa

jopo

Komppaan. Toimii hämmästyttävän hyvin.

tet

Mitenkäs taajamamerkit, ymmärtääkö niiden sisältämät nopeusrajoitukset?
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

JiiJii71

Lainaus käyttäjältä: tet - 28.07.14 - klo:12:20
Mitenkäs taajamamerkit, ymmärtääkö niiden sisältämät nopeusrajoitukset?

Aika hyvin, en tosin tiedä nappaako karttapohjasta vai "silmällä".
Octavia RS TDI DSG 4x4 LB
Audi A4 2.0T quattro B7

RS/III/RallyGreen

Aika hyvinhän tuo näyttää tunnistavan 8)
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green

opar

Lainaus käyttäjältä: JiiJii71 - 28.07.14 - klo:14:17
Aika hyvin, en tosin tiedä nappaako karttapohjasta vai "silmällä".
Taajamamerkkiä ei ymmärrä eli kartasta arpoo nopeuden.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy