S4, käydäänköhän täälä ko mallin keskusteluja?

Aloittaja havaro, 03.07.14 - klo:15:37

« edellinen - seuraava »

havaro

Onkohan 2009-2011 mallin S4 audeissa AKTIIVINEN tasauspöyrästön lukinta/säätyminen euroopan malleissa vakiona vaiko vain lisävarusteena?

niksu

Suomessa vakiona, muualla esim Saksassa tais olla lisävaruste.

Baffa

Just noin! Noita "aktiiviperiä" näkyy olevan yllättävän harvassa käytetyssä tarjolla. Motarin rampit on yhtä juhlaa, kun kaasun lisääminen imee kunnolla kurviin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy