VW Polo 1.2 TSI

Aloittaja petterik, 08.09.10 - klo:21:39

« edellinen - seuraava »

Polo

*
0 (0%)
**
2 (12.5%)
***
5 (31.3%)
****
5 (31.3%)
*****
4 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 15

petterik

Luovutettu: 19.8.2010

Väri: Pepper Grey

Varusteet: Comfortline varusteiden lisänä keskikyynärnoja ja lohkolämmitin.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Erkka

Upea väri on tämä Pepper Grey ja muutenkin hyvännäköinen kulkine kaikinpuolin. Markku J tilasi äidilleen samalla värillä 1.2 TSI DSG:n. Huolettomia vuosia Polosi varrelle.;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

eGetin

Vähään varustelistaan olet tyytynyt, hyvää vastapainoa foorumin varustetäyteläisille autoille :)
Hieno on auto vaikka se harmaa onkin. Varsinkin moottorivalinta on varsin hyvä.

petterik

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 08.09.10 - klo:22:56
Vähään varustelistaan olet tyytynyt, hyvää vastapainoa foorumin varustetäyteläisille autoille :)
Hieno on auto vaikka se harmaa onkin. Varsinkin moottorivalinta on varsin hyvä.

Comfortlinestä löytyi kaikki välttämättömimmät varusteet minkä päälle vaimokin ymmärtää. Moottorivalintaan olen itsekin tyytyväinen.

Markku J

Hyvältä näyttää Polo. Nuo päiväajovalot tuovat sen ulkonäköön aika ison parannuksen Trendlineen verrattuna.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy