Seat Leon vm 2012, aux ja usb -liitännät

Aloittaja Ojanpohja, 29.01.14 - klo:17:25

« edellinen - seuraava »

Ojanpohja

Hei,

Ostin tuossa jokunen aika sitten itselleni Leonin. Mankkana siinä tuli Kenwood DNX521VBT http://www.kenwood.eu/products/car/navigation/navigation/DNX521VBT/. Huomasin, että tähän oli vedetty hanskalokeroon USB-liitin, joka tarkoittaa sitä, että Leonin keskellä alhaalla olevassa syvennyksessä ei sitten tuo USB tai AUX toimi.

Olisiko jollain tarjota jotain kuvamateriaalia kuinka tuo aukeaa, että saisi vaikka AUXin vedettyä tuosta mankasta sinne alas kiinni tai sitten miten tuo keskikonsoli aukeaa, että pääsee kivasti ottamaan mankkaa irti ja saisi AUX-piuhan vaikka vedettyä tuonne hanskalokeroon tai muualle?

Kuvanmukainen keskikonsoli:
http://i1297.photobucket.com/albums/ag21/AmdyGTsi/20130828_084227_zpsfbbb63ef.jpg

Ojanpohja

Olisikohan kellään kuvaa vakiomankasta ja sen liitännöistä?

Tsekkailin tuota Kenwoodin laitetta, niin siinä on käytetty adapteria caw-ckimvw2. Tuosta löytyy Googlella muutama viittaus mutta niissäkin sitten on kerrottu, että tuota eivät olleet saaneet ja viittaavat tähän adapteriin CAW-CKIMVW1. Tuosta löytyy vaikka mitä ja näyttää identtiseltä. http://www.kenwood.eu/products/car/accessories/steeringwheel_remote/CAW-CKIMVW1/

Tähän adapteriin mikä minulla tässä on tulee, violetti liitin mitä ei ole kytketty mihinkään. Olisikohan siinä ollut 8pinniä. Mietin, että voisikohan tuo olla keskikonsolin alaosaan menevät aux ja usb -liittimien johdotus?

Liitännät radion alapuolella ovat seuraavanlaiset: http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/galleries/4de95e6d1c3ce/4de98527d2575.jpg

Mietin, että jos saisi jostain orggis radion kuvan takaa, niin voisi miettiä olisivatko ne nuo johdot tai sitten koittaa vaikka yleismittarille mittailla näitä, niin saisi sitten tämän avulla ainakin Auxin toimimaan, toki helpointa olisi varmaan vetää vain uusi johto sinne hanskalokeroon...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy