Pelkääjän etupenkin aluslokero

Aloittaja T. Neuvoton, 05.12.13 - klo:19:16

« edellinen - seuraava »

T. Neuvoton

Höh...adventure-varustetason Yetissä ei näköjään sitten ollutkaan tuota pelkääjän penkin alla olevaa lokeroa...pelkkää tyhjää tilaa (vasta nyt 2000 km mittarissa huomasin ;)) Onneksi semmoisen saa kuulemma marmorilta: Lokero maksaa 57,30â,¬ ja lokeron runko 40.70â,¬, osat tehdastilaus tavaraa...vieläkö selviäisi asennushinta...jos järkevä niin saatanpa tilailla...vaiko osaisinkohan ite asennella ;) ???

rami

A3:ssa on tuollainen bikku boksi tuossa vänkärinpuolella. Aika pieni ja mitätön kapistus.
Kalliilta vaikuttaa Skodan boksi jos on samaa maata kun A3:ssa niin ei ole hintansa väärti.

SNG

Eipä tuolla ocu II:ssakaan juuri käyttöä ole ollut. Mulla on ollut siellä varapolttimo/sulakerasia jo vuosia, ei mitään muuta.

Ei kannata investoida.

Poni

Jaa, ehkä siitä ei satkua kannata maksaa.
Mulla se on ja pidän siellä manuaalia.
Jää hanskalokero aivan tyhjäksi.

rami

Itse pidän siellä navin roippeita eipä muuta mahdu. ;D

VAGkilainen

Lainaus käyttäjältä: rami - 05.12.13 - klo:19:45
Itse pidän siellä navin roippeita eipä muuta mahdu. ;D
Samoin, ihan hyvä paikka.
Ei matka tapa vaan vauhti. Pätee liikuntaan ja autoiluun.

Skoda Octavia Combi 2,0 TDI 184 4x4 RS

Antti

Superskodalta muistaaksi jonnin verran edullisemmin löytyy.
i3 120Ah, F250 7.3 International
KTM 1290SAR, 950SE, 660Rally
BMW r80g/s, R75/5

pomo

octavi II oli superskodalla noin 50e, ite laitoin. Tympiä oli asentaa, kun se tulee sinne penkin alle alhaalta päin kiinni. Siellä on valmiit reiät eli ei tarvinut kun ruuvata, mutta hankala asento. Aikaa meni vajaa tunti. En tiedä, oisko ollut helpompi irrottaa koko penkki?

T. Neuvoton

Roomsterissa totuin siihen lokeroon...siinähän se oli pieni, mutta menihän sinne muutama CD... Yetissä toi aukko on niin julmetun iso että päänikin mahtuu sinne...joten ynnäilen että josko olisi lokero isompi ja siten monikäyttösempi. Enkä taida ite uskaltaa asentaa...kun takuulla rikon jotakin ja sitten taas itkettää ;)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy