Jälkiasenteinen MDI, aux ei toimi

Aloittaja himppe, 14.11.13 - klo:19:30

« edellinen - seuraava »

himppe

Asensin noin vuosi sittten RCD-310:n jatkoksi MDI:n. USB-toisto on toiminut moitteetta ja siltä osin olenkin tyytyväinen päivitykseen. Käyttöliittymä tosin on aika köpö mutta menettelee.

Nyt huomasin, että keskikyynärnojassa oleva vakioasenteinen aux-liitäntä ei enää toimi. Jos poistan usb-tikun MDI:n liitännästä, auxinhan pitäisi toimia. Näin ainakin ohjeessa sanotaan. Mutta jostain syystä Media-valintapainiketta painettaessa radion näytöllä lukee edelleen Media-In, ei Aux. Aux on laitettu Setupista päälle, siitä tämä ei pitäisi olla kiinni.

Olisiko jollakulla ajatusta, miten lähteä ongelmaa purkamaan? Kaikki ideat ovat tervetulleita!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy