Flekti

Aloittaja mumu, 17.10.13 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

mumu

hei.

eli Audin onglemana on flektin pyöriminen. auto on lohkolämmityksessä ja kun käynnistää auton, muutaman sekunnin päästä alkaa flekti pyörimään. Miksi?
Audi A4 -01
lämmitin on oikea ja oikeaan paikkaan asennettu, jäähdytysjärjestelmä on pitävä.

mikä voisi olla vikana?


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy