Defa sisähaaroitus

Aloittaja JMTL, 14.11.11 - klo:08:41

« edellinen - seuraava »

JMTL

Onko kellään kokemusta Defan letkulämmittimen haaroituksesta sisälle? Onko rintapellissä valmiina läpivienti vai joutuuko porailemaan? Autona 2006vm. pasuuna 2.0TDI BMP koneella. Onko noita haaroitussarjoja montakin erilaista tähän malliin?
Octavia Combi -19
exät 8 x VAG

tsiih

Haaroitussarja on aina "samanlainen", vain kaapelin pituuksia on erilaisia. Jos tulee ostettua sarja jossa kaapeli ei riitä, saa jatkokaapelilla asian korjattua.
Läpiviennnistä minulle ei ikävä kyllä ole Passatissa kokemusta.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

PLe

Läpivientiaihio löytyy kuskin jalkatilasta, konehuoneen puolelta akun takaa. Helppo homma, tunnissa laittaa johdon sisälle.

http://www.defa.com/en/html/automotive/warmup/find_your_engine_heater/
Volvo V70 D4 AWD
Passat 3C Variant 2.0 TDI DSG6
Passat 3BG Variant 1.9 TDI Tiptronic
Golf IV GTI 1.8T
Golf mk2 1.8T
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
VW Cärry

KmN

#3
Löytyy myös läpivienti hanskalokeron takaa, lokero pois ja sieltä tulee näkyviin musta pieni laatikko joka on kiinni kahdella muovimutterilla, se irti niin siellä löytyy eristeen takaa suojatulppa, konehuoneen puolelta "pyyhkijäkaukalon" suojamuovin klipsit irti jolloin suojaa voi raottaa niin että mahtuu vetämään kaapelia.

-KmN

Teppo

Lainaus käyttäjältä: JMTL - 14.11.11 - klo:08:41
Onko kellään kokemusta Defan letkulämmittimen haaroituksesta sisälle? Onko rintapellissä valmiina läpivienti vai joutuuko porailemaan? Autona 2006vm. pasuuna 2.0TDI BMP koneella. Onko noita haaroitussarjoja montakin erilaista tähän malliin?

Oletko ostanut jo vastuksen ja jos niin mistä? Motonetin 139 euroa on melko suolainen hinta.

JMTL

Vastus on asennettu jo edellisen omistajan toimesta. Nyt ajattelin vain haaroittaa sisälle pistokkeen, että saa auton sisältäkin lämpöseksi.
Octavia Combi -19
exät 8 x VAG

axminister

Nostellaan vähän vanhaa, mutta ajankohtaista aihetta.

Nyt taas pakkasten tullen tulee taas kaipuu valmiiksi lämpöiseen kabiiniin eli sisähaarhoitussarja pitäisi hankkia.

Defan sivuilla tähän passattiin on tuo sarja joka sisältää härpäkkeet ja elementtikaapelit 1m + 1,5m. Sit vielä pitäisi olla lisäksi 1m kaapeli.
Eikö tuo 1m + 1,5m riitä? ??? Autossa on tietenkin jo valmiina lohkolämmitin.

Teppo

Lämmin suositus on, että ostat esim. huutonetistä johtosarja. Noi johdothan ei mene miksikään ja monasti romiksella yms. heput ottavat ne irti autoista ja myyvät murto-osalla uusien hinnoista. Samalla voi ostaa vähän pidemmät piuhat.

Tietysti jos ei ole rahasta kiinni niin mikäs siinä sitten.

Ekalla haulla tuli tuollainen 35 euroa vastaan:

http://www.huuto.net/kohteet/defa-haarasarja/245434873

axminister

Joo, sopivasti nuo löytyykin kotipaikkakunnalta.
Se vaan tosiaan mietityttää, että pitääkö siinä olla se metrin pätkä kans.:'(

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2

Teppo

En muista kuinka pitkät pätkät oli, mutta kun niitä esim. huutonetistä ostelee voi ostella pari metriä extraa, on hyvä muistaa, että noi piuhat voi kytkeä toisiinsa ilman mitään yhdistely liittimiä. Eli vaikka syystä tai toisesta ei pituus riittäisi niin laittaa vaan uutta piuhaa kiinni.

dosetti

lainaan aihetta sen verran, että kysyn miten kytken ylläpitolaturin kun autossa on jo lohkolämmitin ja sisähaara? Jakoliittimiä 2 peräkkäin?

HTK

Lainaus käyttäjältä: dosetti - 30.11.12 - klo:20:50
lainaan aihetta sen verran, että kysyn miten kytken ylläpitolaturin kun autossa on jo lohkolämmitin ja sisähaara? Jakoliittimiä 2 peräkkäin?

Esimerkiksi. Helpottaa jos siihen kuitenkin lisää väliin lyhyen johdon.

dosetti

Lainaus käyttäjältä: HTK - 30.11.12 - klo:22:34
Esimerkiksi. Helpottaa jos siihen kuitenkin lisää väliin lyhyen johdon.
kiitos.

psssst

Lainaus käyttäjältä: HTK - 30.11.12 - klo:22:34
Esimerkiksi. Helpottaa jos siihen kuitenkin lisää väliin lyhyen johdon.

Ei tarvi haaraliitintä Defa ylläpitolaturin takia. Itse laturissa on tulo ja lähtö "panssarikaapelille" (+ lähtö akulle)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy