Kaasupoljin jäykkä 2005 2.0TDI

Aloittaja stripes, 07.12.12 - klo:10:02

« edellinen - seuraava »

stripes

Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta? Kaasupoljin tuntuu omituisen jäykältä. Pienen ajon jälkeen alkaa kaasupoljin taas toimia, mutta muutaman päivän päästä vika tulee jälleen uudelleen.

FroDoZu

Ja vika ilmennyt nyt kun on pakkasta ja auto startataan kylmästä? Jos näin niin tarkasta ettei polkimen taakse ole päässyt vettä/muuta kökköä. Se rako on varsin ahdas ja esim. pikkukivikin kanittaa kivasti.

Ja tämä olettamuksella että poljin on sitä lattiasta saranoitua mallia.
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy