Nissan Qashqai +2 2,0 CDI 4x4 Tekna Premium Pack Autom

Aloittaja Sande, 17.03.12 - klo:08:09

« edellinen - seuraava »

Sande

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 08.08.12 - klo:08:19
Parempaan suuntaan vaan mennään päivityksien myötä. Täällä varkaudessa liikkuu yksi musta jossa on varmaankin kaikki mahdolliset kromihöysteet, ja
se jo tökkää ainakin minun silmään.

Jep, liika on liikaa. Senpä takia olen hylännyt ajatuksen kromisista peilinkuorista ja kromisista sumuvalojen kehyksistä. Ne voivat sopia johonkin autoon, mutta omassa on jo sen verran bling blingiä, että mielestäni ei juurikaan enempää tule. Mutta nuo ovenkahvat voisivat vielä mennä.... 8)
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

Sande

Mainio kapistus tämä automaatti.... Samalta luiskalta, mistä vuosi sitten kytkin savuten sain veneen nostettua, nostin vähän isompaan päivitetyn veneeni vaivatta maanantaina. Jalka jarrulta kaasulle ja kierrokset nousivat sinne parin tonnin päälle ja sitten alkoi paketti nousta hitaasti. Nostonopeutta on helppo säänöstellä ihan kaasun määrällä. Toki sen verran varmistelin että nelivedon lukon pistin etukäteen päälle.... 8)

Eipä ole muuten juuri raportoitavaa. Mittarissa nyt reilut 13 000 km ja ensimmäinen havaittu takuunalinen vika on vielä korjauttamatta; takapenkin selkänojan toinen puoli ei laskeudu alas. Pitäisi varmaan tilata aika kun jaksais. Olen jäänyt oottelemanjosko olisi jotain muuta samalla kertaa, mutta ei kun tuo rattikin on kestänyt kiinni.... ;D
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy