Audi Concert iPhone/iPod/Aux liittäminen

Aloittaja penneck, 20.04.12 - klo:14:34

« edellinen - seuraava »

penneck

Elikkä pitäisi saada mp3 soitinta auton äänentoistoon kiinni ja soittimena siis Concert 3. Vaihtoehtoina olisi siis perinteinen AUX liittäminen, mutta mielummin ihan ns iPhone liitäntä jotta ei tarttisi puhelimen kuulokeliitännän kautta ottaa ääntä. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa esim jonkun muun proggiksesta + kuvia ja ohjeita?

Kakkosvaihtoehtona on navin asentaminen - joka saattaa olla jossain vaiheessa joka tapauksessa edessä. Ajattelin ihan RNS-E:tä (jos siihen onnistuu ylläoleva) tai esim Dynavin navi josta olen lukenut lähinnä pelkkää positiivista. Eihän se OEM ole mutta sulautuu sisustaan kuin alkuperäinen kuulemma. Onko tästä kenelläkään kokemuksia?

Ajatuksia ehdotuksia yms... RNS-E ketju tuolla olikin jo...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy