Lohkolämmittimen vaihto

Aloittaja Ocupa, 14.02.12 - klo:17:35

« edellinen - seuraava »

Ocupa

Näköjään mennyt rikki jossain vaiheessa talvea, vastus ääretön.  Onko vaihdossa jotain kikkoja, vai
onnistuuko m-meikäläiseltä?  Vastus sijaitsee näkyvillä, akusta keskemmälle.  Jäähdytysnestettä pois jne.

tsiih

Letkulämmitin? Se on helppo, litistät vaan molemmat vastukselle tulevat letkut niin ettei nestettä karkaa. Auto täytyy käyttää lämpimäksi ennen kuin testaat että uusi vastus toimii. Sen kummempaa ilmausta ei tarvitse tehdä, ilmautuu kyllä itsekseen siinä käydessä. Varaa nyt kuitenkin muutama desi nestettä, liraus tulee ulos.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Ocupa

Unohdin, tietty, mainita, että moottori on 1,6 bens.  Vastuselementti on ylhäällä lohkon sisällä, ja sähköliitin
akun puolella hyvin esillä.  Tuo on vissiin jotenkin 'moukaroitu' kiinni..
Kumma juttu, on jo toinen kerta, kun rikkoutuu.  Ens. vaihto meni takuuseen.  Nestepintaa on tarkkailtu
koko talvi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy