E39

Aloittaja ram1, 29.05.12 - klo:14:18

« edellinen - seuraava »

Mikko

Kyllähän noita faceliftin tummia valojakin löytyy Saksan eBaysta, vaikka nämä.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 06.06.12 - klo:12:30
Kyllähän noita faceliftin tummia valojakin löytyy Saksan eBaysta, vaikka nämä.
Löytyy juu.Harkinnassa on ottaako tummana vai perus.Tai ollenkaan.Etuvalot nyt ekana listalla.Ovat niin karmeessa kunnossa
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

ram1

Lainaus käyttäjältä: Peltzi - 06.06.12 - klo:12:17
No eihän Ram1 nyt paljoa yli kahtakymppiä olekkaan. :D

Mutta tulee aika arvokkaat takavalot jos tohon vielä kalvot heittää päälle. Olisi samaan hintaan saannut suoraan ne tummemmat. ;) Kalvotus noihin varmaan 90â,¬-130â,¬.
;D ;D
Ikiteini.Viikset kasvamaan.Taidan laittaa noi alkoperäset takavalot takas ku noikin alkoi v...lemaan.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Skula

Ihan sama jos on ikiteini, kunhan ne teinin angstit pysyy poissa :)

BTW rumat takavalot :)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 06.06.12 - klo:12:40
Löytyy juu.Harkinnassa on ottaako tummana vai perus.Tai ollenkaan.Etuvalot nyt ekana listalla.Ovat niin karmeessa kunnossa


En usko että joudut ostamaan uusia etuvaloja. Hiot/myllytät ne vanhat sen jälkeen kuin uudet kalvo/pinnoite/ tai ainakin vaha päälle kun olet tehnyt homman. ;)

ram1

Lainaus käyttäjältä: Peltzi - 06.06.12 - klo:13:08
En usko että joudut ostamaan uusia etuvaloja. Hiot/myllytät ne vanhat sen jälkeen kuin uudet kalvo/pinnoite/ tai ainakin vaha päälle kun olet tehnyt homman. ;)
Juu kyllä ne saa hiottua.Pitäis vaan saada kirkkailla vilkuilla.Tuo lasienvaihtokaan ei usein niin yksinkertaista.No jätetään asiat hautumaan.Eiköhän kesän aikana kaikki valot vaihdettu.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ironic32

Ne muovipleksit on helppo vaihtaa, kun ottaa umpiot irti. Umpiot lähtee kans helposti irti. Umpiothan melkein joutuu irrottaan, vaikka hioa meinais. Samalla saa ne kirkkaat etuvilkut, jos vaihtaa koko linssit.

Tuo hiontahommakin vaatii vähän harjoittelua, että saa tehtyä hyvää jälkeä. Ja kunnon aineet / työkalut tietenkin.

ram1

LainaaNe muovipleksit on helppo vaihtaa
No jaa.Aika usein liimaukset niin kovia että halki menee.Lämmittämällä voi homma pelittää.Uudet umpiot kokonaan helpompi.Ei ne maksa hirveästi enempää ja jää sitten vanhatkin varalle jos tarttee
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ironic32

Pre-LCI ei ainakaan ollu mitään liimattu, vaan klipseillä kiinni. Klipsitkin lujaa tekoa, joten saa survoa olan takaa, jos haluaa ne särki.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 06.06.12 - klo:15:01
Pre-LCI ei ainakaan ollu mitään liimattu, vaan klipseillä kiinni. Klipsitkin lujaa tekoa, joten saa survoa olan takaa, jos haluaa ne särki.
Kyllä mulla liimattu, mutta ei sen väliä, valot tilattu ;)
Noi pelkät lasitkin kuitenkin maksaa, niin ajattelin uusia koko roskan.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

gloter

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 06.06.12 - klo:10:41
Mites rekkarin eka kirjain K ja tuontipeli liittyy toisiinsa?

Joo pitää vähän tarkemmin selittää, jäi vähän hämäräksi. En nyt näe tuota kuvaa tästä työkoneelta (kröhöm...) kun ei se suostu sitä näyttämään tietyistä rajoituksista johtuen mutta muistelisin että se rekkari oli muotoa KXI- tai KPI- jotain. Ainakin noita KP -alkuisia kilpiä jaettiin viime vuonna. Yleensähän eri vuosina on jaossa tietyntyyppiset kirjaimet. Siksi ajattelin josko tämä olisi ollut tuontipeli. Kaukaa haettu mutta kuitenkin.
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

ram1

Lainaus käyttäjältä: gloter - 06.06.12 - klo:18:21
Joo pitää vähän tarkemmin selittää, jäi vähän hämäräksi. En nyt näe tuota kuvaa tästä työkoneelta (kröhöm...) kun ei se suostu sitä näyttämään tietyistä rajoituksista johtuen mutta muistelisin että se rekkari oli muotoa KXI- tai KPI- jotain. Ainakin noita KP -alkuisia kilpiä jaettiin viime vuonna. Yleensähän eri vuosina on jaossa tietyntyyppiset kirjaimet. Siksi ajattelin josko tämä olisi ollut tuontipeli. Kaukaa haettu mutta kuitenkin.
KPI ja historiatiedot haettu.Ihan orkkisSuomi peli kyseessä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy