Masturbon 1.4tsi octavia

Aloittaja MasTurbo, 17.05.12 - klo:11:31

« edellinen - seuraava »

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 29.12.12 - klo:20:31
Painepesuri  :o Ã,,lä kerro enempää....
OT:
^^Totaallinen hajoaminen  ;D :D Vois joku kerta Masturbo miittinkiä järkkäillä rinteeseen.

Nipademu

Tahkolla tuntuis porukkaa olevan, ainakin kelkkareiteillä on ollut ruuhkaa.
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

MasTurbo

^ vitun ryssät.

Rtw..passaa. Oisko ukko-koli kun vaan saadaan aikataulut mätsäämään?
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 29.12.12 - klo:20:54

Rtw..passaa. Oisko ukko-koli kun vaan saadaan aikataulut mätsäämään?

Kuullostaa hyvälle. Tavoite olisi uskaltaa tänä talvena ensimmäisen kerran laudalla hypätä hyppyristä.  ;D

ntix

Ei Kolille kannata tulla. Täältä ei pääse pois.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

JJ68

Siis miten niin ei pääse. Olen käynyt kolilla useamman kerran ja jos en olisi päässyt pois tämäkin olisi jäänyt kirjoittamatta.

MasTurbo

Ainii. Rtw ja ntiäks. Olen kolilla nyt lauantaina.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

ntix

Pitäiskös pitää pienimuotoiset renkaan potkijaiset Joensuu-Koli-akselilla jos ehtii? Ite oon Kontiolahdella sunnuntaihin asti.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

MasTurbo

Eiku tuutte mäkeen niin keretään turista koko päivä. Mullo gopro otassa niin saadaan videookin miitistä.

Tällä hetkellä flunssa mutta tavote la tai su sinne kolille tulla.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

JeanC

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 24.01.13 - klo:18:00
Mullo gopro otassa niin saadaan videookin miitistä.
Oon aina tahtonu nähä MasTurbon tekemää äksönii  ;) ;D

MasTurbo

#280
Lainaus käyttäjältä: JeanC - 24.01.13 - klo:19:45
Oon aina tahtonu nähä MasTurbon tekemää äksönii  ;) ;D



Be careful what you wish for..
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 24.01.13 - klo:18:00
Eiku tuutte mäkeen niin keretään turista koko päivä. Mullo gopro otassa niin saadaan videookin miitistä.

Tällä hetkellä flunssa mutta tavote la tai su sinne kolille tulla.

Rinteeseen, rinteeseen tietenkii! Tälle viikonlopulle ei taitu kalenteri mutta muuten viikonloput näyttävät tyhjiltä. Ehdotuksia rohkeasti vaan pvm?

MasTurbo

Nyt pitäis alkaa lenssun talttumaan joten lauantaina kohti kolia.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy