Lohkolämmittimen asennus V golf (sisähaaran läpivienti)

Aloittaja teholopa, 13.09.11 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

teholopa

Tervehdys arvon ratinpyörittäjät.

Kalenteri kertoo, että talvi tulee. Niimpä kaupasta jäi jäteen Defan lohkolämmitinsetti sisähaaroineen lämmittimineen.

Mistä saa helpoiten sisälämppärin johdon kabiinin puolelle?


Auto on V koppainen farmarikolffi ja koneeksi ovat laittaneet 1.9TDIn

Kuva olis kiva :)

-tommi-


brainsurgery


Ville R

Muistaakseni itse laitoin apukuskin puolen jalkatilasta, ei tarvinnut purkaa paljon mitään

teholopa

Lainaus käyttäjältä: JarnoF - 15.09.11 - klo:09:00
Päteeköhän tuo ohje?

http://www.defa.com/wup_files/26.pdf

tämän bongasin itekin ja noi kohdat näyttää aikalailla samalta. en ole vielä ehtinyt ihmettelemään tuota sen suuremmin.
ei puutu enää kuin vastuksen asennus ja tuon läpivienti - eli melkein on valmis :)

-AP-

Repsikan jalkatilasta minäkin olen laittanut. Hyvä konsti etsiä sopiva läpivientikohta, on laittaa pieni magneetti jommalle kummalle puolelle rintapeltiä siihen missä sopiva kohta olisi ja sitten toiselta puolelta pienellä ruuvimeisselilä tms. kokeilla mihin tarttuu. Tällä tavalla näkee poraako vapaaseen tilaan vai johtosarjaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy