Mistä nostaa Octavia hallitunkilla

Aloittaja jsep, 03.10.11 - klo:15:19

« edellinen - seuraava »

jsep

Kun ei kerran searchilla löytynyt niin kysytään.

Aloin ihmetellä viikonloppuna, että mistäköhän tuota Octaviaa voi hallitunkilla nostaa.
Onko kukaan kysynyt asiaa maahantuojalta tahi muuten onkinut selville "hyvän/oikean" nostopaikan.

Renkaidenvaihto lähitulevaisuudessa olisi näköpiirissä.

Bisti

#1
Asiasta on lisää keskustelua täällä. Pääsääntönä voisi sanoa että nosto tapahtuu samasta kohdasta kuin auton omalla tunkilla, mutta täytyy varmistaa että tunkki pääsee noston aikana liukumaan vapaasti alustalla, ettei helma taivu sivuttaisen väännön takia.

Edit: Ai niin, täällä oli keskustelu ihan kirjaimellisesti tuosta miten kannattaa/ ei kannata nostaa hallitunkilla
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

VW ID.4 Pro Performance 150kW 2021
VW Caddy Maxi 1.4 TSI 96kW Trendline Business -19
VW Golf 1.5 eTSI 110kW First Edition -20 (ex)
Seat Leon ST FR 1.4 TSI 110kW -16 (ex)
Seat Exeo 2.0 TDI CR 105 kW Style -12 (ex)
VW Polo 1.2 TSI 66 kW Comfortline -14 (ex)
Touran 1.6 75 kW Conceptline -07 (ex)
Jetta 1.6 75 kW Comfortline -06 (ex)
Skoda Fabia Combi 1.4 74 kW (ex)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy