Passatin valo-ongelma

Aloittaja Majuko1973, 03.11.18 - klo:22:10

« edellinen - seuraava »

Majuko1973

Potilas on 2008 passat (3c), käynnistettäessä "silmät" heiluu ylös-alas / vasen-oikea. Rattia kääntäessä kulmavalot syttyy ja sammuu ihan ok.
Ongelma on että vasemmalla on jatkuvasti kaukovalo "päällä", oikea valo hieman "väreilee" ja hetken päästä syttyy "AFS inactive"?

Sammutus -> käynnistys -> vika poistuu kunnes yrittää käyttää kaukovaloja ekan kerran.

Ehdotuksia mistä etsiä vikaa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy