Exeo 1.8t

Aloittaja JoJio, 23.04.10 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

JoJio

Semmonen tuossa tuli mieleen, kun viime aikoina nämä vagkonsernin tuottee on ruennut kiinnostamaan. Niin kyselisin vähän Exeosta, ilmeisesti tällä foorumilla niitä ei ole yhtä enempää? Mut onko toi kone sama, kun "vanhassa iv golffissa" eli 20vt turbo? Ilmeisesti ykskasit ei ainakaan tsi koneilla ole? Mimmonenkahan harvinaisuus auto mahtaa olla 10vuoden päästä? Kiinnostava vaihto ehto vielä joskus.  ;D

preriasusi

Kyllä, kone on wanha 20vt turbo. Ensi vuonna saattaisi tulla 1.8 tsi.
Seat Leon

Jumppanen

Lainaus käyttäjältä: preriasusi - 23.04.10 - klo:09:00
Kyllä, kone on wanha 20vt turbo. Ensi vuonna saattaisi tulla 1.8 tsi.
Ensiviikolla julkaistaan Exeo TSI:t ja hiukan alentuneet hinnat!
Ehkä Exeon myynti saa hiukan piristystä TSI moottoreista!

Tikka

Lainaus käyttäjältä: Reo - 10.05.10 - klo:17:51
Ensiviikolla julkaistaan Exeo TSI:t ja hiukan alentuneet hinnat!
Ehkä Exeon myynti saa hiukan piristystä TSI moottoreista!

No vihdoinkin sentään järkevä moottori siihen.

Jumppanen

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 10.05.10 - klo:17:54
No vihdoinkin sentään järkevä moottori siihen.
Exeon kiinnostavuus varmasti lisääntyy uusien TSI moottoreiden myötä! Varteenotettava vaihtoehto itsellenikin kun Ocua seuraavan kerran vaihdetaan!

HAL9000

Tulo kokeiltua tuollainen 1.8TSI Sport Exeo. Auto ja alusta oli ihan sitä mitä muistan Audista. Tuota moottoria en ollut vielä missään kokeillut ja täytyy sanoa että on hieno pata. Perskules sentään. Ei taida tulla TDI:tä tähän taloon vähään aikaan...
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy