Transporter 2011

Aloittaja ppatronen6, 04.11.24 - klo:08:28

« edellinen - seuraava »

ppatronen6

pojan puolesta kyselen transporter 2011.

Mistä voi hinata autoa edestäpäin?
Minkäänlaista koukkua,koukunpaikkaa tai muutakaan kiinteää ei keulasta löydy....

Jacce75

http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy