2,5 TDI 4motionin nykäisy pienellä vaihteella kiihdyttäessä

Aloittaja Esan Raketti Oy, 10.07.24 - klo:12:32

« edellinen - seuraava »

Esan Raketti Oy

Varmaan hakuammuntaa tämmöinen, mutta onko kokemusta tai muuta tietoa mistä voi johtua, kun joskus kakkosella tai kolmosella kiihdyttäessä voimansiirrossa tapahtuu joku semmoinen nykäisy? Tai arvailen että se tulis voimansiirrosta eikä moottorin käynnistä, kun niitä ei tuu koskaan enempää kuin yksi. Vuoden 2008 malli ja vähän päälle 250 000 ajettu.

Jultsu

en tiedä muistelenko omiani mutta oliko näissä ongelmana vetarien boorien hioutuminen sileäksi, se selittäisi tuon miksi saattaa lipsua ja sitten taas tarrata kiinni ja aiheuttaa tökähdyksen.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Esan Raketti Oy


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy