Transporter -09 2,5TDI:n käynti ongelma

Aloittaja AIk, 31.08.23 - klo:22:28

« edellinen - seuraava »

AIk

Tollanen -09 transun 130hv koneella oleva peli on nyt kaksikertaa sammunut ajossa (liikenne valoissa), starttaus ja pyörittää kyllä hienosti ja lupailee mut ei käynnisty. Tätä teettänyt pari-kolmen startti jakson verran. Sit lähtee taas käyntiin ja ei oo moksiskaan koko hommasta. Ottaa rundii hyvin ja käy tasasesti.

Mittari lukema on 303tkm.. mahtaako olla polttoainetankissa sähkönen siirtopumppu, ja jos on, onko hankala rasti? Touraniin joskus kyllä vaihtanut ja pieni etiäismuisti olis ett sama vika oli silloin...
moottorikoodi AXD;BNZ
Kiitoksia arvioista etukäteen.

o.b.

Vikakoodeistahan se pitää lähteä liikenteeseen.

Jos auto sammuu kuin seinään, niin vika voisi olla kampiakselin asento/RPM anturissa. Siirtopumpun ongelman voisi kuvitella vaikuttavan hieman erilailla, eli rykii hetken ja sitten sammuu.

Kaikissa noissa taitaa olla siirtopumppu tankissa. Vaihto ei pitäisi olla vaikea rasti jos tankin kohdalta löytyy tarkistusluukku jostain penkin alta. Ei ole kovin tuttu tuo T5 itselle.

AIk

Moi,
unohdin mainita tuosta vikakoodista jota ei tule olleskaan..

sprint

Voisi kokeilla kun tämän tekee että laittaa vaan virrat päälle ja kuuntelee tuleeko surinaa kuskin oven kohdilta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy