P203B

Aloittaja MM77, 20.06.23 - klo:21:25

« edellinen - seuraava »

MM77

Eli pelkistimen tasotunnistin. Nollattu pari kertaa tulee takaisin. Moottorin vikavalo syttyy ja auto menee kait safty modeen eli tehot tippuu. Saako noita antureita vaihdettua vai meneekö koko säiliö vaihtoon. Vai voisiko vika olla jossain muussa?

NoCEL


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy