Seat Exeo 2,0tdi ahtoletkut litistyy

Aloittaja jik, 16.04.23 - klo:16:16

« edellinen - seuraava »

jik

Tulin Lapista ja yhtäkkiä veto loppu kokonaan, otin kannen auki.kaikki letkut ihan litistyneet eli moottori imi alipainetta.Putsasin ilmansuodattimen ,auttoi hetkeksi.sitten otin koko letkun pois imusarjasta jajoin ilman turboa kotiin.Nyt tutkin että voiko muuttava siipisen jumissa olevat siivet tommosen ,toimi taas hetken tänään sitten imi letkut littuun.
Onko kellään kokemusta?

Jultsu

Kuulostaa enemmän tukokselta imupuolella, olitko jo kokeillut ajaa ilman ilmansuodinta mutta kuitenkin ahtoputket ja turbo kiinni ja toiminnassa?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

jik

Kokeilin ,vetää lyttyyn.Katon tänään välijäähdyttimen

jik

Kyllä ,olit oikeassa, tukos imupuolelle .Letkusta oli pettänyt kudokset ja sisäkumi tukki imun
.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy