Pitkät valot jää päälle

Aloittaja itv, 16.05.23 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

itv

Tässä jo pari kuukautta sitten (kun vielä oli pimeää) pitkät valot eivät enää sammuneet kytkimestä. Vastaantulijoiden tööttäilyyn kyllästyi aika nopeasti, ja väliaikaisratkaisuhan löytyikin sitten helposti: automatiikka pitää ajovalot päälla, vaikka varsinaisesta valokytkimestä ne olisikin pois, ja tässä moodissa pitkät ei pala. Ainoa miinus on että mittarivalot ei ole tällöin päällä, mutta sen kanssa pystyy elämään...

Katsastuksesta ei taida tuolla kikalla kuitenkaan mennä läpi. Ilmeisesti aloitettava koko tuon viiksiasetelman vaihdosta? Mitään tähän ongelmaan  liittyviä vikakoodeja ei tule.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy