Kosketusnäyttö ei toimi

Aloittaja ehoglund, 16.08.21 - klo:10:01

« edellinen - seuraava »

ehoglund

Monitoimilaitteen kosketusnäyttö on lakannut pikkuhiljaa reagoimasta keskeltä alkean ja ottaa enää reunoilta. Tiettyjen asetusten teko on mahdotonta esim. kelloa ei saa aikaan eikä rengaspaineen hälytintä nollattua. Löytyykö kosketusnäyttöön jostain korjaussarjaa? Jos hommaan samanlaisen koko laitteen purkuosan tilalle, niin meneekö heittämällä paikalleen vai vaatiiko merkkiliikkeen ohjelmointia tms?

o.b.

Mulla on alkuperäinen, toimiva 6,5" näyttö 2016 Passatista (3G0919605D). 120â,¬ postikuluineen.

Ei tarvitse mitään koodauksia.

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: ehoglund - 16.08.21 - klo:10:01
Monitoimilaitteen kosketusnäyttö on lakannut pikkuhiljaa reagoimasta keskeltä alkean ja ottaa enää reunoilta. Tiettyjen asetusten teko on mahdotonta esim. kelloa ei saa aikaan eikä rengaspaineen hälytintä nollattua. Löytyykö kosketusnäyttöön jostain korjaussarjaa? Jos hommaan samanlaisen koko laitteen purkuosan tilalle, niin meneekö heittämällä paikalleen vai vaatiiko merkkiliikkeen ohjelmointia tms?

Minkä mallin soitin/navi kyseessä? Jos on se kaikista halvin jossa pieni näyttö, CD soitin näytön alapuolella ja muistikorttipaikka näytön vieressä niin taitaa näyttö ja älyboksi olla samaa puuta ja vaihto vaatii koodauksia merkkihuollossa.

Jos taas älyboksi on hanskalokerossa niin näyttö on erillinen osa ja vaihto ei vaadi koodauksia.
Cupra Tavascan VZ -25 29tkm -> (liisari)

Ex. Volkswagen ID.3 Pro Performance Tech -21 39tkm - 88tkm (oma)
Ex. Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm - 63tkm (työsuhdeauto)
Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma)

ehoglund

Osa nro on 3G0 919 605 B. Löytyisi näköjään Ruotsista purkuosina. Vaihtaminen on helppoa, mutta lähteekö toimimaan. Uskaltaako tilata?

o.b.

Tuo mun tarjoama näyttö sopii myös. Siinä on vaan Mute-nappulan tilalla Nav ja Sound-nappulan tilalla Traffic.

Ehkäpä siitä vanhasta saisi siirrettyä ne oikean puoleiset näppäimet tai koko naamataulun ???

Niin ja palauttaa saa jos ei toimi niin kuin pitää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy