Passat 2006 2.0

Aloittaja JAHNUKAINEN, 17.07.20 - klo:07:12

« edellinen - seuraava »

JAHNUKAINEN

Mikähän passatissa vikana. Öljynpaine valo syttyy satunnaisesti. Öljyt vaohdettu viimeksi 14000km sitten voisiko johtua niistä ja auto oli seisonut jonkin aikaa kun ostin.

Jultsu

Onko tämä kenties 2.0TDI ?Siellä muistaakseni öljypumppua ajavan akselin kuluminen oli tyyppivikana.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

JAHNUKAINEN

Ei oo diisseli iha bensa vehe tämä. 240t ajettu.

JAHNUKAINEN

Syttyy yleensä risteyksessä tai pienillä nopeuksilla ajaessa. Moottori käy nätisti ei mitään ylimääräistä kuulu. Saattaa mennä 3päivääki että ei oo valosta tietoakaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy