Webaston irroitus Passat -14 altrac

Aloittaja Garry Grandy, 31.03.22 - klo:09:39

« edellinen - seuraava »

Garry Grandy

Moi tuollaisesta -14 2.0 TDI DSG passatista tarvis toi veba ottaa pois koska hehku/liekkivahti kaput onko samanlainen operaatio kuin 3C mallissa laite apparin puolen etukulmassa lokasuojan sisällä,auto ylös etupyörät irti vasen sisälokari irti puskuri pois ja muuta pientä irti pissapojan säiliö irti jossa veba kiinni,menikö näin suurinpiirtein?lukitus avattu menee uudelleen lukkoon ja vikakoodi Hehku/liekkivahti

ABC-123

Moro, itsellä tod. näk. sama operaatio edessä. Sijainti on tietääkseeni juurikin tuo mainitsemasi, muusta ei ole kokemusta. Kiinnostaisikin tietää, mitä laitteessa oleville letkuille tehdään, sieltä tulee tietysti nesteet ulos eikö?
Passat Alltrack 140kw tdi -16

Superkossu

Lainaus käyttäjältä: ABC-123 - 11.10.23 - klo:09:31
Moro, itsellä tod. näk. sama operaatio edessä. Sijainti on tietääkseeni juurikin tuo mainitsemasi, muusta ei ole kokemusta. Kiinnostaisikin tietää, mitä laitteessa oleville letkuille tehdään, sieltä tulee tietysti nesteet ulos eikö?

https://www.puuilo.fi/ampro-putkenpuristuspihtisarja-3-os 
Audi A3 8PA 1.4TFSI

o.b.

Lainaus käyttäjältä: Superkossu - 11.10.23 - klo:09:40
https://www.puuilo.fi/ampro-putkenpuristuspihtisarja-3-os
Vähän huonoja kokemuksia noista pihtimallisista. Yhdestä meni kahva poikki kun yritin saada tarpeeksi tiukalle, ettei vuotaisi.

Kuvan mukaiset tominut moitteetta. Ostin kaksi sarjaa kun pitää välillä tulpata useampikin letku. Fixukselta löytyy.



9987

Näissäkin työkaluissa varmasti laatueroja, yhdeltä työkalumerkiltä, on hyvä muovisekoite josta tehty.
Metallirunkoisia pihtimallejakin on.

Yhden auton korjauksessa ei väliä kunhan toimii.


ABC-123

Nuo mutterikiristeiset näyttää asiallisilta, kiitos vinkistä 👍
Passat Alltrack 140kw tdi -16

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy